رییس سازمان بهزیستی کشور از حضور انتشارات این سازمان با شعار "نشر زندگی" و عرضه 26 عنوان اثر در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان بهزیستی،همایون هاشمی گفت: در مجموع 26 عنوان کتاب در حوزه توانبخشی و پیشگیری از سوی سازمان در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه شده که هشت عنوان آن چاپ اولی هستند که این محصولات در دو غرفه در سالن های کتب دانشگاهی و چشم انداز عرضه می شوند.

وی عناوین کتاب های منتشر شده جدید بهزیستی را «مشاوره ژنتیک چیست؟»، «مروری بر ژنتیک بالینی»، «راهنمای عمل برای آموزش کودکان خیابانی»، «تشخیص گام به گام کم توانی ذهنی در کودکان»، «طبقه بندی عملکرد، ناتوانی و سلامت»، «نقطه سر خط»، «ژنتیک بالینی» و «توانمندسازی زنان» اعلام کرد.

هاشمی، استقرار پایگاه اورژانس اجتماعی و مهدکودک را یکی از مزیت های این دوره از برگزاری نمایشگاه کتاب برشمرد و تصریح کرد، در پایگاه اورژانس اجتماعی، مددکاران و روانشناسان به صورت سیار خدمات متنوعی همچون ساماندهی کودکان کار و خیابان، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی و ساماندهی تمامی مواردی که جامعه هدف سازمان بهزیستی وجود دارند، ارائه می کنند.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: مجموعه کتاب های «ماتریکس»(4 جلدی)، «توانبخشی»(5 جلدی)، «سبک زندگی» (8 جلدی) و همچنین بروشور اعتیاد و سالمندان نیز امسال در میان علاقه مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب ارائه می شود.

هاشمی افزود: استقرار فضایی با مساحت 120 مترمربع در مقابل سالن کودک و نوجوان، شرایط مطلوبی را برای بازدیدکنندگان بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فراهم می کند تا با اطمینان خاطر و در فضایی امن از خدمات سازمان بهزیستی در حوزه کودک و نوجوان بهره مند شوند.

وی درباره برنامه های این سازمان در بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در ایام نمایشگاه، از نویسندگان کتاب های تازه منتشر شده در غرفه انتشارات دعوت خواهیم کرد و برای نخستین بار با توجه به اهمیت مقوله تردد آسان معلولان، محوطه نمایشگاه مجهز به جایگاه ایاب و ذهاب معلولان با ون و ماشین های مناسب شده است.

بیست وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بهزیستی ، نمایشگاه ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.