نماینده مردم رامیان و آزاد شهر ضمن گله‌مندی از وضعیت بهداشت استان گلستان گفت: خواهشمندم وزیر بهداشت نسبت به وضعیت بهداشت و درمان این استان اقدامات عاجل انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، رضا صابری نماینده مردم رامیان و آزاد شهر در مجلس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز بهارستان اظهار داشت: تذکر اول بنده به وزارت آموزش و پرورش است، بخشنامه‌ای که وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها ارسال کرده نگرانی جدی را در بین مربیان پیش دبستانی ایجاد کرده و باعث شده که بسیاری از مربیان نگران آینده خود باشند.

وی افزود: خواهشمندیم که وزارت آموزش و پرورش واقعیت‌های این کاری که امروز در استان‌ها درحال انجام است را بیان کند تا مشخص شود این اطلاعاتی که در مورد مربیان پیش دبستانی از استان‌ها جمع‌آوری می‌شد قرار است چه نتیجه‌ای از آنها گرفته شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: علی رغم دو سال درخواستی که مردم شهرستان آزاد شهر نسبت به علمیات اجرایی مجموعه ورزشی این شهر داشتند هیچ گونه اقدامات اجرایی انجام نشده.

نماینده مردم رامیان در ادامه خطاب به وزیر بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی گفت: در خبرها این گونه بیان شده که وزیر بهداشت سفری به استان گلستان خواهندداشت که در اینجا عرض می‌کنم وضعیت بهداشتی در استان گلستان وضعیت مطلوبی نیست و از وزیر درخواست دارم قبل از سفر به گلستان وضعیت راه اندازی بیمارستان آزاد شهر را روشن کنند تا درجریان این سفر مردم مطلع شوند وزیر چه تصمیماتی راجع به بیمارستان اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، شهرستان ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار