سردار ساجدي نيا از اجراي فاز جديدي از طرح امنيت محله محور با رويکرد محله به محله در سطح پايتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسين ساجدي نيا صبح امروز در حاشيه اجراي طرح امنيت محله محور که در سال 93 با رويکرد جديد آغاز شده است، ضمن حضور در کلانتري 116 مولوي به خبرنگاران گفت:مرحله جديد طرح امنيت محله محور در سال 93 در محدوده استحفاظي کلانتري ها آغاز شده است که در اين راستا پليس پايتخت سعي دارد امنيت را براي شهروندان به ارمغان بياورد.
 
وي افزود:طرح امينت محله محور در سال 89 و90 با رويکرد عملياتي در کل نقاط جرم خيز شهر تهران آغاز شد و در ادامه طي سال 91 و 92 در حوزه سرکلانتري ها ادامه يافت و درسال جديد اين عمليات ها در حوزه استحفاظي هر کلانتري به صورت گسترده اجرا خواهد شد.
 
رييس پليس پايتخت اظهار داشت:اين مرحله از طرح که در حوزه کلانتري 116 مولوي اجرا شده است،از ساعت 17 روز گذشته آغاز شده و با شناسايي نقاط جرم خيز با نا هنجاريها و معضلات برخورد شد.
 
وي ادامه داد:در اين طرح که بسيار اثرگذار مي باشد 70تن کالاي قاچاق،بيش از 30سارق و کيف قاپ که به صورت 3باند به سرقت اقدام مي کردند،همچنين 13شرور،323 خرده فروش مواد مخدر دستگير و تاکنون 300معتاد ولگرد و پرخطر خانمان جمع آوري شدند.
 
وي اظهار اميدواري کرد:که در مرحله جديد طرح امنيت محله محور؛امنيت،آرامش و نظم تاثيرگذار را براي شهروندان به همراه داشته باشيم.
 
سردار ساجدي نيا در بخش ديگري از سخنان خود به حوزه هاي اجراي اين طرح اشاره کرد و گفت:پليس پايتخت طي اين عمليات ها در حوزه هاي امنيت، مواد مخدر،سرقت،اراذل و اوباش و غيره که از دغدغه هاي اصلي شهروندان است فعاليت مي کند.
 
فرمانده انتظامي تهران بزرگ در پايان اعلام داشت:پليس ضمن مطالعه کارشناسانه ي مناطق جرم خيز و شناسايي اين نقاط مرحله جديد طرح امنيت محله محور را در کل نقاط شهر تهران با رويکرد جديد اجرا خواهد کرد که به صورت هفته ايي اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار