مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان گفت: متقاضیان اخذ مجوز این دفاتر 12 روز برای ثبت نام فرصت دارند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس مراد یزدانی افزود: متقاضیان اخذ مجوز دفترهای پیشخوان دولت از 13 تا بیست و چهارم اردیبهشت فرصت دارند تا با مراچعه به وب سایت www.pishkhan-hormozgan.ir ثبت نام کنند.

وی گفت: متقاضیان پس از ثبت نام از طریق وب سایت باید مدارک مورد نیاز را از طریق پست ویژه یا پیشتاز به آدرس دبیرخانه پیشخوان دولت واقع در ساختمان جدید استانداری ارسال کنند.

یزدانی با بیان اینکه توسعه دفاتر پیشخوان دولت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه است، افزود: با راه اندازی این دفاتر به کاهش ترافیک و انجام سریع امور مردم کمک می شود.

وی تصریح کرد: انتخاب واجدین شرایط واگذاری بستگی به امتیازات کسب شده توسط متقاضیان دارد که حداکثر تا تاریخ 31 اردیبهشت اعلام نتیجه از طریق وب سایت رسمی استانداری هرمزگان انجام می گیرد.

مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان با بیان اینکه در این مرحله فقط مجوز 13دفتر در مناطقی که مشخص شده واگذار می شود، گفت: هشت دفتر در بندرعباس ، چهار دفتر نیز در شهرهای تازیان از توابع بندرعباس، تیرور از توابع میناب، گوهران از توابع بشاگرد و جزیره هرمز و همچنین یک روستای رستاق از توابع بندرلنگه است.

یزدانی دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و همچنین نداشتن شغل دولتی را از مهمترین شرایط اختصاصی جهت واگذاری مجوز این دفاتر عنوان کرد و افزود: افراد بومی، متاهل و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران امتیاز بیشتری نسبت به دیگر متقاضیان دارند.

وی گفت: افراد متقاضی این موضوع را در نظر بگیرند که پس از قبولی و اخذ مجوز، حداقل تا پنج سال حق خرید و فروش ندارند و نمی توانند این مجوز را به غیر انتقال داده و یا به صورت وکالتی در اخطار شخص دیگری قرار دهند.

انتهای خبر/
برچسب ها: دفتر ، پیشخوان ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.