منع تبدیل دفترچه حساب قرض‌الحسنه به عابربانک در بعضی بانک‌ها بستگی به سیاست داخلی بانک‌ها دارد که بنا به منافع نامعلوم انجام می‌شود.

به گزارش میدانی خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تبدیل دفترچه حساب قرض‌الحسنه به کارت عابر به این صورت است که بعضی از بانک‌ها در این امر کوتاهی کرده و به دلایل مختلف از این کار خودداری می‌کنند و به دلیل آن برای سپرده گذاران نامعلوم است.
 
یکی از کارشناسان اقتصادی معتقد است بانکداری نوین در ارتباط با خدمات بانکی که در ایران وجود دارد کاملاً متفاوت است و به تازگی از سوی تعدادی از بانک‌ها ابزارهای نرم‌افزاری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا مبادلات بانکی راحت‌تر انجام شود.
 
محمد حسین فاتحی در ادامه گفت: خدمات دفترچه‌ای در کشورهای دیگر مرسوم نیست و بانک‌های ایرانی برای رسیدن به بانکداری نوین، نباید در تبدیل کوتاهی کنند.
 
وی تأکید کرد: منع تبدیل دفترچه‌ حساب به عابربانک، بستگی به سیاست داخلی بانک‌ها دارد که بنا به منافع نامعلوم انجام می‌شود.
 
وی افزود: یکی از دلایل این کار ممکن است ایجاد افزایش تعداد سپرده گذاران باشد تا سرمایه‌های باقی مانده در بانک‌ها به عنوان حداقل سپرده، افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، بیمه ، شاخص ، حساب ، پس انداز ، عابر ، کارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار