رشته شنا هم‌اکنون علاوه بر رده سنی بزرگسالان در میان رده‌های سنی پایه جایگاه ویژ‌ه‌ای پیدا کرده است.

فرشاد کرمی، مربی تیم ملی شنا نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ خوشبختانه هم‌اکنون شنا در رده‌های سنی پایه از جمله نوجوانان پیشرفت قابل قبولی داشته است و با استناد به این مسئله می‌توان به آینده درخشان شنا کشور امیدوار بود.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برای حمایت و سازمان‌دهی شناگران برنامه‌ریزی‌های قابل قبولی را در دستور کار خود دارند به طور کلی باید بگویم که شناگران نوجوان ارتقاسطح کیفی کارشان را مدیون مسابقات لیگ باشگاهی و قهرمانی کشورهستند چون با حضور در این پیکارها به نوعی آب دیده شده و تجارب زیادی را کسب کردند.

وی ضمن اشاره به مسابقات بین‌المللی نوجوانان ترکیه و حضور موفق ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها افزود: سطح کیفی این رقابت‌ها بسیار بالا و خوب بود، شناگران نوجوان ایرانی تواسنتند به خوبی در مواد تخصصی خود ظاهر شوند و رکوردهای خوبی را به دست آورند.

کرمی، تصریح کرد: حضور موفق شناگران نوجوان ایرانی در مسابقات بین‌المللی ترکیه در شرایطی بود که آنها چند هفته‌ای پس از پایان لیگ باشگاهی استراحت داشتند و دوران تمرینات عمومی را پشت‌سر می‌گذاشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرمی ، شنا ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار