امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان سیاسی کشور باید مقتدرانه با دشمنان برخورد کنند تا آن ها مودبانه و منطقی با ملت ایران برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته بجنورد افزود: گفتگوی رجال دیپلماسی کشور، با دشمنان باید به گونه ای باشد که آن ها بی ادبانه علیه نظام حرف نزنند.

خطیب جمعه بجنورد با اشاره به 12 اردیبهشت ماه روز معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری گفت: دشمن این شهید والامقام را در اوج توانایی از ملت ایران گرفت.

وی تصریح کرد: مسئولان آموزش و پرورش تألیفات استاد شهید مطهری را به فراموشی نسپارند و در برنامه های آموزشی خود قرار دهند .

وی افزود : شهید مطهری استاد نمونه و فرهنگساز است که کتاب ها و آثارش بدون استثناء برای عارف و عامی سودمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه معلمان در تربیت صحیح و دینی دانش آموزان الگوی بسیار خوبی هستند خاطر نشان کرد : معلمی که تدریس می کند رفتار و گفتارش برای دانش آموزان تأثیر گذار و در شکل گیری شخصیت آنها نقش بسزایی دارد .

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از معلمان خواست تا مجموعه فکری خود را بر پایه نوآوری های شهید مطهری بنا کنند و با روش های مناسب به تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند.

وی همچنین با اشاره به آغاز ماه رجب و اعیاد این ماه مبارک گفت : ماه رجب ماه بسیار باعظمت و ماه تزکیه از زنگارهای گناه است./س

برچسب ها: مسئول ، برخورد ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.