دیانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بهر‌ه‌کشی سیاسی حامیان فتنه از مراسم تدفین شهدا در واحد شهر ری

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: شاهد ورود سازمان‌دهی شده جریانی خزنده از حامیان فتنه 88 در دانشگاه‌ها هستیم.

"میکائیل دیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگارن، با بیان اینکه شاهد ورود سازمان‌دهی شده جریانی خزنده از حامیان فتنه 88 در دانشگاه‌ها هستیم، گفت: اخیرا جریان مدیریتی در دانشگاه آزاد برای تدفین شهدا هم برنامه دارد و می‌خواهد از آن سوءاستفاده سیاسی کند.
 
وی با اشاره به حضور خاتمی در دانشگاه شهید بهشتی و مقابله دانشجویان با حضور وی در این دانشگاه تصریح کرد: تلاش وزارت علوم برای حضور "هادی خانیکی" از فعالان فتنه در سال 88 برای سخنرانی در مجمع انتخابات نشریات دانشجویی، غیر قابل چشم‌پوشی است و امروز نیز شاهد تلاش حامیان فتنه برای بهره‌کشی سیاسی از مراسم تدفین پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد هستیم.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل افزود: جریان فتنه باید بداند که نمی‌تواند با استفاده از مقدسات، پای خود را دوباره در دانشگاه باز کند، و دانشجویان نیز اجازه چنین کاری را به این جریانات نمی‌دهند.
 
گفتنی است؛ قرار است مراسم تدفین دو شهید گمنام فردا (یک‌شنبه 14 اردیبهشت) در دانشگاه آزاد شهر ری با سخنرانی علیرضا پناهیان برگزار شود که شنیده‌ها حاکی از آن است مدیریت دانشگاه با سخنرانی وی که به دعوت بسیج دانشجویی و به منظور اقامه نماز تدفین شهدا، صورت گرفته است، مخالفت کرده و می‌خواهد شخص خاصی را به‌عنوان سخنران مراسم قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.