70 درصد کار تولید قفس‌های فیلتر دار مخصوص نگه داری حیوانات به پایان رسیده است و تا 4 ماه آینده با قیمتی بسیار کمتر از نمونه چینی آن به بازار عرضه می‌گردد.

پرویز نوروزیان، مدیر عامل شرکت دانش بنیان تجهیز گستر امید ایرانیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: شرکت تجهیز گستر امید ایرانیان از سال 85 با همت مسئولان و اساتید راه اندازی شد و در زمینه تولید و به روز رسانی تجهیزات نگهداری و پرورش حیوانات آزمایشگاهی، ابزارهای دامپزشکی مکمل، دستگاه‌های کار با حیوانات آزمایشگاهی یا علوم شناختی، دستگاه‌های تست درد و ورزش حیوانات آزمایشگاهی، تخت جراحی و... فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: محصول جدید ارائه شده در سال جدید قفس نگهداری میمون است که در ایران تا به حال تولید نشده و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی آن است. این دستگاه به صورت سنتی در ایران وجود دارد و نمونه جدید تولید شده آن مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

وی در خصوص تولید دستگاه تست ورزش حیوانات تصریح کرد: محصول دیگر ارائه شده دستگاه تست ورزش است که به نسبت نمونه آمریکایی آن دارای کارایی بالاتری است. از محسنات این دستگاه وجود برنامه‌ی نرم افزاری است که تمام حرکات حیوان را برنامه ریزی و تنظیم می‌کند و برنامه ورزشی تنظیم شده را نیز به حیوان می‌دهد. در این نمونه تمام دیتا‌ها را در مانیتور دستگاه می‌توان دید و آن را از طریق کارت حافظه کاربر به کامپیوتر انتقال داد.

نوروزیان از عرضه قفس‌های فیلتر دار مخصوص نگهداری حیوانات با قیمت بسیار پایین تا 3 تا 4 ماه آینده به بازار خبر داد و افزود: 70 درصد کار تولید این قفس فیلتر دار انجام شده و پس از پایان تولید با قیمتی بسیار کمتر از نمونه چینی آن به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت تجهیز گستر اذعان داشت: تولید این دستگاه‌ها نیاز واردات را برطرف کرده است، ایجاد اشتغال کرده و مراکز تحقیقاتی را نیز حمایت می‌کند. از مزایای مهم این محصولات کاهش قیمت آن‌ها است.

نوروزیان در پایان اظهار داشت: تخت جراحی تمام هیدرولیک که اولین نمونه آن در سال 1386 به بازار عرضه شد مورد استقبال مراکز دانشگاهی قرار گرفته است و در حال حاضر با قیمت بسیار مناسبی عرضه می‌گردد. ساخت این دستگاه‌ها کاملا خود اتکایی بوده و در تولید آن‌‌ها از حمایت دولت برخوردار نبوده‌ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار