مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تکمیل خط ریلی اردبیل – میانه به سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا اردبیلی‌ها صدای قطار را بعد از سال‌ها انتظار بشنوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ هاشم مظفری دیروز در جلسه کمیته سرمایه‌گذاری اردبیل اظهار داشت: برای تکمیل راه آهن اردبیل مبلغی بالغ بر سه هزار میلیارد تومان نیاز است که از طریق فاینانس چینی ادامه کار این طرح بزرگ استان سرعت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای اتمام خط راه آهن اردبیل به اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان نیاز است، تصریح کرد: تا این لحظه هزینه‌های طرح بزرگ راه آهن اردبیل از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته و برای شتاب گرفتن و اتمام این طرح ملی با پیگیری جدی مسئولان استان و تزریق اعتبار از طریق فاینانس چینی این امکان وجود دارد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همچنین خاطر نشان کرد: امیدواریم برای تأمین اعتبار دیگر مشکلی نداشته باشیم و این طرح بزرگ به زودی مورد استفاده مردم منطقه قرار گیرد.

مظفری در ادامه افزود: ‌به دلیل منابع محدود و کم دولتی تمامی طرحهای نیمه‌تمام و اولویت‌دار استان با جلب مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اجرایی و عملیاتی می‌شود که راهکار دولت خدمتگزار نیز در همین زمینه است.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، تکمیل ، راه ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.