با توجه به افزایش فروش تبلت در دنیا، شرکت های فروشنده تبلت، تمایل خود را برای کسب سهم بیشتری در بازار اعلام می کنند. در این میان دو شرکت سامسونگ و اپل, بیشترین رقابت را با هم دارند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشَگاه خبرنگاران؛ فروش جهانی تبلت ها قرار است که بر طبق پیش بینی ها، به 61.42 میلیون واحد، در سه ماهه دوم میلادی برسد. این عدد، رشدی 4.9% را نسبت به سه ماهه قبلی و رشدی 30.9% را نسبت به همین زمان در سال گذشته نشان می دهد. 13.5 میلیون تبلت با نام اپل و 24.62 میلیون تبلت با نام های دیگر فروخته خواهد شد. تبلت های چینی نیز بر عدد 23.3 میلیون واحد حساب کرده اند.

رقابت برای رتبه اولی نزدیک است، اپل در این مدت تمایل دارد که سهم 22% از این بازار را در اختیار داشته باشد، سامسونگ 20% , ایسوس 6.3%, لنوو 6.1% و ایسر نیز 1.7% را در اختیار خواهد داشت. 58.9% تبلت های ارسالی در این دوره با سیستم عامل اندروید و 35.4% نیز iOS به همراه خواهند داشت. تبلت های ویندوزی نیز باید بر روی عدد 5.7% حساب کنند.

سهم شرکت های تولید نرم افزار را نباید فراموش کرد. همه این شرکت ها بر روی فروش بیشتر تکیه دارند و این در حالی است که اندروید در این میان، بیشترین فروش را دارد و مطمئنا بیشترین سود را هم خواهد برد. 

برچسب ها: اپل ، سامسونگ ، تبلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار