معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره برنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار در راستای افزایش تعداد میادین و بازارهای میوه گفت: امسال 14 بازار میوه و تره‌بار جدید راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ مجتبی عبدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره ایجاد ناحیه صنعتی میدان مرکزی و بنکداری بیان کرد: زیرساختهای ناحیه صنعتی در 2 فاز آغاز شده که فاز اول آن در سال گذشته به اتمام رسید و فاز دوم در برنامه و دستور کار سال جاری قرار دارد.

وی بیان کرد: ایجاد واحدهای تولید نان صنعتی نیز در ناحیه صنعتی میدان مرکزی مد نظر قرار گرفته که این واحدها در حال احداث است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: سازمان میادین میوه و تره‌بار طبق سنوات گذشته با عرضه سبزی پاک، عرضه میوه به صورت بسته‌بندی و هچنین عرضه میوه‌های دست‌چین شده، در کاهش ضایعات میوه و تره‌بار در میادین اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 30 درصد از میوه و تره‌بار و بیش از 20 درصد از پروتئین مورد نیاز شهروندان از میادین میوه و تره‌بار تامین می‌شود، عنوان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده قیمت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار 25 تا 30 درصد کمتر از قیمت محصولات مشابه در سطح شهر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود جبلی جوان
۲۰:۱۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام . راه اندازی بازار میوه و تره بار بسیار کار نیکو وپسندیده است از این بابت از شهرداری تشکر فراوان دارم وامید وارم موفق باشند ونیز از شهرداری تقاضا دارم دوکار نا تمام در شهردارند که تاکنون انجام نداده اند در فکر ان باشند 1- بیشتر مناطق 20گانه فاقد مساجد باصندلی که هم بهداشتی تر وهم ابرومندانه تر است 2-شهر فاقد ابریزگاه عمومی است . متشکرم
آخرین اخبار