رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح کشور به مدت سه روز با حضور 500 نخبه این رشته ها از امروز در آبادان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، ولی یاراحمدی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در آیین افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال (خواندن دعای همراه با سوز) و تواشیح کشور در سینما نفت آبادان گفت: این مسابقات با شرکت 500 نفر از نخبگان رشته های مدیحه سرایی، اذان، ابتهال و تواشیح کشور در آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات در شهر آبادان که یادآور حماسه هشت سال دفاع مقدس است، نوعی تکریم از فرهنگ ایثار و شهادت و ادای دین به ساحت مقدس فعالان قرآنی است.

وی درباره برنامه‌های جنبی هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح کشور گفت: بازدید از یادمان شهدای شلمچه و مسجد جامع خرمشهر و برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور طه نعمانی قاری بین‌المللی مصری از دیگر برنامه‌های هجدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه سرایی، اذان و ابتهال در شهر آبادان می‌باشند.

براساس این گزارش‌، بیش از 40 گروه تواشیح، 32 موذن و 35 مبتهل در بخش برادران و بیش از 29 گروه تواشیح و 27 مبتهل از سراسر کشور در بخش خواهران در این مسابقات شرکت دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقه ، رقابت ، اذان ، نخبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار