لیست هنرمندانی که در قسمت هفتم "جنگ ستارگان" ایفای نقش می‌کنند کامل شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، در "جنگ ستارگان: قسمت هفتم" شاهد پیوستن "جان بویگا"، "دیسی ریدلی"، "آدام درایور"، "اسکار آیساک"، "اندی سرکیس"، "دومنال گلیسون" و "ماکس ون سیدو"  بازیگران اصلی این فیلم هستیم.

"هریسون فورد"، "کری فیشر"، "مارک همیل"، "آنتونی دنیلز"، "پیترمی هو" و "کنی بیکر" بازیگران اصلی و سابق "جنگ ستارگان" هستند.

چندماهی منتظر اعلام گروه بازیگران این فیلم هستیم تا اینکه کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم بازیگران و شخصیت‌هایشان در فیلم را اعلام کرد.

ورایتی قبل از این گزارش داده بود، که "درایور" در حال مذاکره برای گرفتن نقش منفی و "بوگیا" در حال مذاکره برای گرفتن نقش اول مرد هستند.

"جی.جی.ایبرمز" در مصاحبه‌ای گفته است: "خیلی هیجان زده‌ام که گروه بازیگران "جنگ ستارگان: قسمت هفتم" را معرفی می‌کنیم، هم خیالی و هم هیجان‌انگیز است که بازیگرهای سابق و محبوب این فیلم را در کنار هنرپیشه‌های جدید و ماهر ببینم این دو گروه بازیگر قدیمی و جدید درصدد خلق دنیای "جنگ ستارگان" برمی‌آیند. چندهفته‌ی دیگر فیلمبرداری را آغاز می‌کنیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

منابع تاکید کرده‌اند؛ که "درایور" نقشی شبیه نقش "دارشاوادر" دارد که نقشی منفی محسوب می‌شود، "آیساک" نقشی شبیه "هان سولو" و "بویگا" نقشی شبیه به "جدای" خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست "ریدلی" نقش چه کسی را بازی خواهد کرد، اما گفته می‌شود فرزندان "سولو" و "پرنسس لیا" در فیلم حضور دارند و ممکن است "ریدلی" نقش دختر آنها را بازی کند.

رییس کمپانی دیزنی "باب ایگر" گفته است: "این فیلم سی سال بعد از 1983 و "بازگشت جدای" رخ می‌دهد و در "جنگ ستارگان: قسمت هفتم" چهره‌های جدید و آشنا را مشاهده خواهیم کرد.

"جنگ ستارگان: قسمت هفتم" هجدهم دسامبر 2015 روی پرده نقره‌ای می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستارگان ، جنگ ، بازیگر ، نقش ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار