رئیس مرکز امور اجرایی نمایشگاه‌های صنعت هسته‌ای کشور گفت: نمایشگاه بیست و هشتم صنایع هسته‌ای ایران در دانشگاه محقق اردبیلی به شکل جامع، کامل و در سه بخش تخصصی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ محمد تقی شجاعی امروز در آستانه برگزاری نمایشگاه صنعت هسته‌ای کشورمان در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: ما از سال 87 برگزاری این نمایشگاه‌ها را در دانشگاه‌های مختلف کشور آغاز کردیم تا بتوانیم مردم را که حق شناخت از این صنعت بومی و با دستاوردهای عالی را دارند بهتر و بیشتر با ابعاد این صنعت آشنا شوند.

وی گفت: بعد از برگزاری نمایشگاه صنایع هسته‌ای کشور در دانشگاه‌های مختلف ما تصمیم گرفتیم تا در دانشگاه محقق اردبیلی نیز به عنوان دانشگاه مادر در این استان این نمایشگاه را از روز شنبه دایر کنیم تا مخاطبان عام و خاص ما از آن بازدید کنند.

رئیس مرکز امور اجرایی نمایشگاه‌های صنعت هسته‌ای کشور اهداف برگزاری این نمایشگاه را با همکاری سازمان انرژی اتمی کشور ایجاد روحیه خودباوری و تقویت غرور ملی در بین آحاد مردم با عرضه جدید‌ترین دستاوردها در صنعت هسته‌ای اعلام کرد.

شجاعی افزود: به دلیل آنکه مسائل هسته‌ای تنها در حوزه تولید برق و برخی نگاه‌های سیاسی گره خورده و مردم بیشتر از این بعد با صنعت هسته‌ای آشنایی دارند ما سعی کردیم در این نمایشگاه‌ها مردم را با کاربردهای مختلف صنعت هسته‌ای و صنایع مرتبط بیشتر آشنا کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما در بیست و هفت دوره‌ای که این نمایشگاه را در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار کردیم در یک حرکت مبارک سعی کردیم تا مردم بیشتر با صنعت هسته‌ای آشنا شوند و در جریان سیکل تولید و عرضه محصولات جدید قرار گیرند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، نمایشگاه ، صنعت ، هسته ، ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.