مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تلاش ما بر این است تا موانع حضور سرمایه‌گذاران خارجی در ایجاد تحول اقتصادی در استان اردبیل به هر شکل ممکن برطرف شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ هاشم مظفری در جلسه هفتگی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل افزود: با ورود سرمایه‌گذاران بزرگ خارجی و داخلی در سطح استان تحولی عظیم در توسعه اقتصادی استان پدید می‌آید.

وی با بیان اینکه ورود هر سرمایه‌گذار در سطح استان و با تزریق سرمایه آنها بخشی از مشکلات اقتصادی حل می‌شود، تصریح کرد: برای برون رفت از وضعیت کنونی اقتصاد منطقه بایستی به دنبال راهکار و مشوق‌های متنوعی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برای فعالیت‌های اقتصادی کلان در سطح استان باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان جذب فعالان اقتصادی بخش خصوصی داخلی و خارجی، احداث کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی، طرح‌های بزرگ و ایجاد مشاغل پایدار برای بیکاران منطقه را در زمان کنونی تنها راه حل شتاب توسعه اقتصادی استان بیان کرد.

مظفری گفت: با اقداماتی که توسط «پنجره واحد» مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، دستگاه‌های مرتبط و مسئولان ارشد استان صورت پذیرفته حضور چندین سرمایه‌گذار داخلی و خارجی برای احداث واحدها و طرح‌های صنعتی، کشاورزی، توریستی و... فراهم شده استب/.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.