مذاکره کننده ارشد فلسطین نخست وزیر رژیم صهیونیستی را متهم کرده است که تلاش ها برای پایان اختلافات را با اخلال مواجه کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطین پرس:"صائب عریقات" روز سه شنبه در سخنانی "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی را متهم کرد که در همه تلاش ها برای پایان اختلافات و درگیری ها اخلال به وجود آورده است.

مذاکراه کننده ارشد فلسطین گفت:تلاش های اخیر جان کری وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا با اقدامات نخست وزیر اسرائیل بی نتیجه مانده است.

عریقات افزود:«آنچه که در این 9 ماه رخ داد، این بود که نتانیاهو "سرگرمی دوست داشتنی" خود یعنی گسترش شهرک های صهیونیست نشین را ادامه داد و پیش بینی ها نشان می دهد که اخیرا 13 هزار واحد جدید در سرزمین های فلسطینی احداث شده است».

صائب عریقات در بیانیه ای گفت در نه ماه گذشته که گفتگوهای مستقیم   با  رژیم صهیونیستی با میانجی گری جان کری وزیر امور خارجه آمریکا برگزار شد ، تل‌آویو هر  کاری را برای تضعیف تلاش های  فلسطینیان و جامعه بین المللی  انجام داد .

عریقات در این بیانیه با اشاره به تشدید اقدامات  اسرائیل در نه ماه گذشته در ساخت شهرک های یهودی نشین در اراضی اشغالی فلسطین ،  شهادت فلسطینیان و تخریب صدها خانه  فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن ، تصریح کرد رفتار اسرائیل تاکیدی بر این واقعیت است که اسرائیل به دنبال صلح و ثبات نیست و هرگز نمی‌خواهد خوی اشغالگری خود را پایان دهد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار