شهردار منطقه 15 از بهره برداری دو مجموعه ورزشی جدید در سال 93 خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛  انجمنی، شهردار منطقه 15 گفت: در راستای تحقق تدابیر دکتر قالیباف مبنی بر تکمیل سرانه‌های ورزشی و خدماتی در محلات و سهولت دستیابی شهروندان به امکانات ورزشی در محله سکونت خود، دو مجموعه ورزشی دیگر تکمیل و تحویل  شهروندان می‌شود.

وی افزود: در این راستا مجموعه ورزشی مینابی به مساحت 1383 مترمربع در خیابان طیب، خیابان انورزاده، خیابان غنی‌زاده و مجموعه ورزشی مسعودیه به مساحت 1095 مترمربع در مسگرآباد، پشت بیمارستان بیماری‌های خاص با امکاناتی شامل سالن‌های ورزشی چند منظوره به همراه کلیه فضاهای خدماتی در مراحل پایانی ساخت و تجهیز قرار دارند.

شهردار منطقه15 خاطر نشان کرد: علاوه بر این دو مجموعه، استخر قیامدشت به مساحت 1543 متر مربع شامل استخرشنا، سونای خشک و بخار، جکوزی و کلیه فضاهای جانبی و سکوی تماشاچیان مجموعه ورزشی باباخانی به مساحت 1120 مترمربع شامل سکوی تماشاچیان به ظرفیت 2000 نفر به همراه سالن‌های ورزشی بدنسازی و ورزش‌های رزمی‌، جکوزی و سونا و ... نیز در منطقه احداث شده که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.  

به گفته وی منطقه 15 به لحاظ زیرساخت‌های ورزشی از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است و در حال حاضر 16 مجموعه ورزشی‌، شش استخر‌، شش سوله الزهرا (س) و بیش از 45 زمین چمن درمحلات منطقه فعال هستند.  

شهردار منطقه افزود: مجموعه‌های ورزشی  از صبح تا ظهر در اختیار بانوان بوده و بعد از ظهر‌ها ویژه آقایان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و در تمامی این مجموعه‌ها سعی شده از مربیان و کارشناسان محلی استفاده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار