سرمربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: تمرینات و اردوی آماده‌سازی تیم ملی مرتب و منظم برگزار می‌شود و بازیکنان با جدیت تمرین می‌کنند.

محسن طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مرداد سال جاری در کشورمان و به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد تاکنون 6 مرحله اردوی آماده‌سازی بصورت مرتب و منظم صورت گرفته و اردوی از روز گذشته آغاز شده و بازیکنان با جدیت تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان تصریح کرد: در این اردو 22 بازیکن در اصفهان حضور خواهند داشت و تا 11 اردیبهشت طول خواهد کشید.

طاهری در ادامه گفت: در این مدت اردوها که از سال گذشته آغاز کردیم از لحاظ بدنی و تاکتیک و تکنیک کار کرده‌ایم.

وی یادآور شد: تا زمان آغاز بازی‌های آسیایی 3 اردو نیز خواهیم داشت. پیشنهاد دیدار با تیم‌هایی همچون ترکیه‌ و یکی‌ و دو تیم آسیایی کرده‌ایم تا با دفاع مدنظر آ‌ن‌ها آشنا شویم.

طاهری عنوان کرد: امکانات در حد مطلوبی در اختیارمان است ضعف‌های مالی است و نمی‌شود کتمان کرد اما بازیکنان در کار خود مجد هستند و تلاش و انگیزه‌ی زیادی از خود ارائه می دهند.

طاهری اضافه کرد: در بخش هندبال جوانان جزو 5 تیم برتر آسیا هستیم، عنوان‌هایی چون سومی، دومی، در کارنامه خود داریم.

وی عنوان کرد: دو بار نیز به رقابت‌های جهانی رفتیم که اولی را اوت شدیم (سیزدهم شدیم) و دومی نیز به رتبه هشتم دست یافتیم.

طاهری گفت: رقابت‌های آسیایی تبریز نیز انتخابی جهانی است امیدواریم جزو 3 تیم  برتر شویم و به این مسابقات راه پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: ما برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و به امید زنده‌ایم و زحمات خود  را می‌کشیم تا ببینیم چه می‌شود.

طاهری اشاره کرد: از سن 18 سالگی عضو تیم ملی بوده‌ام و نزدیک به 20 سال در رده‌های مختلف حضور داشتم و 7 سالی است که مربی تیم ملی هستم.

وی در خصوص مربیگری در کشورهای خارجی گفت:‌هر مربی دوست دارد از کشور دیگری مربیگری کند و دانش خود را در اختیار دیگران قرار دهد، و تجربیات آن‌ها را بدست آورد.

طاهری افزود: در کشورمان 4 مربی آقایان "رزمگر"، "سلیمی"، "حبیبی" و به همراه من مجوز مربیگری جهانی را داریم.

طاهری در خصوص قیاس هندبال ایران با دنیا افزود: اروپا مهد هندبال دنیاست. ما از قاره عقب هستیم. اما کم کم بازیکنان و مربیان ایرانی خود را به آن‌ها نزدیک می کنند.  

وی در پایان عنوان کرد: در اروپا تیم‌‌هایی چون آلمان، مجارستان، فرانسه و اسپانیا مطرح هستند و تیم‌های قدرتی به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار