رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت:طراحی و احداث شهر ورزش کودکان و سالمندان، می تواند موجب توسعه زیرساخت های ورزش های همگانی شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی مجدآرا با اشاره به اهمیت توسعه زیر ساخت های ورزش های همگانی در تعمیم و گسترش آن، به ضرورت احداث پارک های ورزش همگانی، جاده تندرستی، باشگاه‌های ورزش کودکان،مسیرهای پیاده‌روی طبیعی، مسیرهای کوه‌روی و مناطق گردشگری ورزشی در عرصه‌های طبیعی تاکید کرد.

وی ادامه داد: تاسیس مدارس تخصصی ورزش توسط فدراسیون های ورزشی، وزارتخانه ها، سازمان‌ها و نهادهای عمومی، دولتی و خصوصی به ویژه در رشته های پر مدال و المپیکی، می تواند به رشد و توسعه ورزش برای همه کمک زیادی کند.

مجدآرا هم چنین به ایجاد پارک کودکان، پارک سالمندان و پارک بیماران خاص، طراحی و ساماندهی ورزش همگانی پارک‌ها و بوستان‌ها و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی ورزش همگانی و فعالیت بدنی تاکید کرد. 

رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی توسعه زیر ساخت‌ها و فضاهای شهری مبتنی بر فعالیت بدنی و ایجاد سامانه هوشمند ورزش همگانی با طراحی و اجرای کارت هوشمند ورزش همگانی را نیز در راستای توسعه ورزش همگانی، مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار