ملی‌پوش رکابزن کشورمان در خصوص وضعیت ملی‌پوشان در اردوی کیش گفت: اردوی کیش از نظر امکانات رفاهی و ورزشی برای ما ایده‌آل بود.

فرشید فارسی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی با شگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی کیش هم از نظر امکانات محل تمرین و هم از نظر آب و هوا خیلی خوب بود به همین دلیل توانستیم به یک آمادگی نسبی برسیم.

ملی‌پوش رکابزن کشورماان در خصوص حضور بوران درکیش خاطرنشان کرد: پیش از آمدن بوران،‌ تمرینات خود را زیرنظر پیشکسوتان ملی‌پوشان انجام می‌دادیم اما بعد از آمدن بوران تمرینات از نظر تکنیکی و تاکتیکی دقیق‌تر و بهتر شده است و ما زیرنظر برنامه‌ریزی‌های وی تمرینات را پیگیری می‌کنیم و روز پنج‌شنبه هم به تهران باز خواهیم گشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بوران در مدت کم برای بازی‌های آسیایی می‌تواند به تیم‌ ملی کمک کند یا خیر گفت: بوران از نظر تجربیات کمک بسیار زیادی به ما خواهد کرد و در این مدت 3روز نیز توانسته است ارتباط خوبی را با دوچرخه‌سواران برقرار کند.

فارسی‌نژاد در ارتباط با بازی‌های لیگ نیز گفت: از یازدهم لیگ شروع خواهد شد و من برای مس کرمان رکاب خواهم زد و خداروشکر به یک آمادگی کامل برای این مسابقات رسیده‌ام و مشکلی نخواهم داشت.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار