طي بازديد مدير كل يونسكو از شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان حمايت از پارك‌هاي علم و فناوري محقق مي شود.

مهدي كشميري رييس شهرك علمي وتحقيقاتي اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: مدیر کل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی "سازمان ملل متحد" (یونسکو) در بازدیدی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در جریان فعالیت‌های این شهرک قرار گرفت.

وي افزود:"ایرینا جئورجیوا بوکووا" با بازدید از مرکز رشد، پارک علم و فناوری شیخ بهایی و پارک علمی کودکان و نوجوانان بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و توسعه پارک‌های علم و فناوری تاکید کرد.

كشميري تصريح كرد: سند همکاری تاسیس مرکز منطقه‌ای توسعه پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری زیر نظر یونسکو میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان یونسکو در سال 1389در پاریس به امضا رسید که بر این اساس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به عنوان محل استقرار این مرکز منطقه‌ای با حمایت و پشتیبانی یونسکو به پیشبرد اهداف و توسعه پارک‌های علم و فناوری در کشورهای منطقه کمک کرده و با ظرفیت سازی لازم، زمینه توسعه و ایجاد پارک‌های علم و فناوری را در این کشورها فراهم می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام لطفا بپرسيد پس از 3 ماه منتظر نگه داشتن داوطلبين بيچاره کارشناسی ارشد ناپیوسته از بهمن ماه 1392 تا ارديبهشت 93 نتایج اولیه آن بلاخره کی اعلام مي شود . ما که مرديم ، کارشناسي ارشد 3 ماه گذشته و هيچي ... متشکرم