تاکسیرانی منتظر ابلاغیه فرمانداری برای نصب برچسب‌های جدید با افزایش نرخ 25 درصدیست درحالی که تاکسی ران‌ها خود تصمیم به کندن برچسب های قبلی و افزایش قیمت نموده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آیین نامه تاکسیرانی با شروع سال جدید افزایش قیمت 25 درصدی تاکسی‌ها را گوشزد می‌کند این جریان هر سال بر اساس نرخ تورم و استهلاک خودروی تاکسیرانان اتفاق می‌افتد.

افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها و درکل حمل ونقل عمومی با پیش نویس تهیه می‌شود که پس از ارائه به فرمانداری وتایید آن حکم اجرایی به خود می‌گیرد براساس این قانون نرخ کرایه تاکسی‌ها 25 درصد افزایش می‌یابد وبه گفته مظفر در صورت افزایش حامل‌های سوخت انرژی، کرایه‌ها بیشتر خواهد شد و نرخ‌های جدید با برچسب به  تاکسی‌های زیر نظر تاکسیرانی چسبانده می‌شود.

با پایان یافتن تعطیلات نوروز سال جاری مردم شهر تهران با افزایش خود به خودی نرخ کرایه تاکسی ها روبه رو شدند درحالی که یک ماه تا اجرایی شدن این جریان باقی مانده است.

درا ین گیرو دار چند روز بحث بین قیمت‌ها و اتفاقات ناشی ازآن به وجود آند از جمله گرانی پیش از موعد توسط تاکسیران‌ها، کندن برچسب‌ها، زودتر از موعد مقرر کرایه‌ها را تعیین کردن توسط تاکسیران‌ها و بحث‌هایی از این قبیل که بین تاکسیران ها و مسافرین رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار