عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در نظارت و کنترل بر بازار و چند نرخی شدن کالاها، گفت: وزارت صنعت باید نظارت نظام‌مند و مستمری بر بازار مصرف داشته باشد تا مانع از تشویش در بازار شود.

سید سعید زمانیان‌دهکردی نماینده مردم شهرکرد و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با تاکید بر ضرورت کنترل بازار پس از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: متاسفانه همزمان با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و با توجه به تغییر عوامل و هزینه‌های تولید شاهد چند نرخی شدن کالاها در بازار هستیم که عدم کنترل ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت بر بازار مشکلاتی را در این رابطه ایجاد کرده است.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان متولی بازار مصرف باید به صورت نظام‌مند و سیستمی بر عوامل موثر بر بازار مصرف نظارت داشته باشد.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه مردم انتظار دارند با عوامل گران‌فروشی و احتکار قاطعانه برخورد شود، خاطر نشان کرد: اگر نرخ کالاها کنترل نشود آثار مخربی بر پیکره اقتصادی کشور بر جای خواهد گذاشت لذا لازم است وزارت صنعت به صورت ویژه و خاص با کنترل بازار در بخش‌های مختلف و برخورد با محتکرین و عوامل گران‌فروشی مانع از تشویش در بازار شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار