هزار توي تاريخ دخالت‌هاي انگليس در ايران در قالب يك مجموعه مستند از "شبكه سحر" به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، مجموعه مستند " هزار تو " كه از توليدات سيماي انگليسي شبكه سحر است، با مديريت دوبلاژ داود اكبري در حال دوبله آذري براي پخش از سيماي آذري اين شبكه است .

مجموعه مستند " هزار تو " كه در سيماي انگليسي شبكه سحر توليد شده است و در 6 قسمت 25 دقيقه‌اي براي سيماي آذري در حال دوبله به زبان آذري است .

اين مجموعه به بيان دخالت انگليس در ايران از مشروطه تا به امروز، با استفاده از اظهارات و تحليل هاي كارشناساني كه عمده آن‌ها انگليسي و از بطن جامعه بريتانيا هستند، مي‌پردازد.

شخصيت محوري اين مستند" عيسي علي" يك دانشجوي انگليسي در مقطع دكتراي رشته تاريخ در يكي از دانشگاه­‌هاي كشور انگليس است. وي فرزند يك مادر ايراني و پدري انگليسي است كه مستند" هزار تو" بر مبناي جست‌وجوي او براي يافتن پاسخ اين سوال كه بايد بيشتر به انگليسي بودنش افتخار كند يا به ريشه ايراني‌اش، به كارگرداني، تهيه‌كنندگي و نويسندگي حميد كوهپايي در سال 1390 شكل گرفته است. قهرمان نوراني ترجمه متون اين مستند را برعهده داشته و فضه نصيريان ويراستاري متون ترجمه شده را انجام داده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، سحر ، سیما ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار