یک کارشناس سیاست خارجی گفت: سه کشور عراق، افغانستان، سوریه در زمینه برگزاری انتخابات علی‌رغم مشکلات و ترورها مصمم و محکم هستند و امیدواریم دولت‌های باثباتی سرکار بیایند که امنیت مردم خود را تضمین کنند.

"مصطفی قوام" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری انتخابات در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان، گفت: برگزاری انتخابات در هر کشوری یکی از مؤلفه‌های ثبات و وجود امنیت ملی است در نتیجه غرب به سرکردگی آمریکا برنمی‌تابد تا در خاورمیانه این موضوع تحقق یابد .
 
وی ادامه داد: غرب به روش‌های مستقیم و غیرمستقیم در تلاش است تا این انتخابات به صورت آزاد انجام نشود و کشورها به ثبات نرسند. 

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: اگر در این انتخابات برگزار شده آراء مردم مشخص شود همچنین کسانی که عهده‌دار سکان اداره مملکت خود می‌شوند منتخب مردم باشند قطعا رئیس جمهور می‌تواند از پشتوانه مردمی برخوردار شود که این پشتوانه لازمه ثبات و امنیت است.
 
قوام در پایان خاطر نشان کرد: همان‌طور که شواهد نشان می‌دهد هر سه کشور در زمینه برگزاری انتخابات علیرغم مشکلات و ترورها مصمم و محکم هستند و امیدواریم دولت‌های باثباتی سرکار بیایند که امنیت مردم خود را تضمین کنند.  

انتهای پیام/ 
برچسب ها: سیاسی ، سوریه ، انتخاباب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار