سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز گفت: مسابقات آسیایی قبل از مسابقات لیگ برای ما در الویت و از اهمیت پیش تری برخوردار است.

 احد کاظمی سرمربی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از لیگ برتر مسابقات تور بین‌المللی ژاپن را در پیش  داریم که برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا این تور از تورهای درجه یک قاره آسیا است و بعد از آن مسابقات لیگ برتر از اولویت‌های بعدی برنامه‌هایمان است.
 
وی افزود: در حال حاضر با شاگردانم تمرینات سنگینی را انجام می‌دهیم و اردو مشترک ده روزه‌ای نیز با تیم ملی داشتیم که کمک بسیاری به رکاب زنان کرد.
 
 وی در خصوص مسابقات آسیایی پیش رو و حضورش در تیم ملی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما قهرمانی آسیا است که تیم ملی بتواند در این رقابت‌ها خوش بدرخشد و من نیز به عنوان مربی به تیم ملی کمک خواهم کرد.
 
کاظمی در خصوص وضعیت رکاب زنان این تیم نیز تصریح کرد: تقریبا کل سال را ما به طور مستمر در مسابقات بین‌المللی به سر می‌بریم و هر یک ماه و نیم نیز دوچرخه‌سواران، در شرایط مسابقه قرار دارند و از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برند و مشلی برای هیچ یک از رقابتها نخواهند داشت.
 
سرمربی پتروشیمی در خصوص توربین بین‌المللی آذربایجان نیز گفت: تور آذربایجان برای بیست ‌و ‌نهمین بار است که برگزار خواهد شد. شهر تبریز میزبان این مسابقات است و تیم پتروشیمی در تمامی دوره‌ها با توجه به امتیاز میزبانی اول شده است و  این روند را امسال نیز در پیش خواهیم گرفت تا بتوانیم باعث خوشحالی مردم تبریز و ایران شویم.
 
وی در ادامه افزود: در سال 2013 تیم پتروشیمی تبریز در 9 مسابقه بین‌المللی حضور یافت و توانست 8 مقام اولی را کسب کند و بدترین نتیجه ما نیز دومی مسابقات آسیایی مالزی بوده و تمامی تلاش تیم پتروشیمی این است که بتوانیم انتظاراتی را که از ما می‌خواهند را برآورده کنیم و سعی خود را خواهیم کرد که بتوانیم در 3 دیدار پیش‌رو که تور بین‌المللی ژاپن، مسابقات آسیایی و لیگ است بتوانیم برترین نتیجه را از نظر تیمی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تور ، سایر ، الویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار