علی اصغر پور مقدم گفت: اگر امکانش باشد جامعه هندبال نامه اعتراض به ریاست فدراسیون را امضا خواهد کرد.

علی اصغر پورمقدم رئیس سابق کمیته داوران و مسابقات هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: فقط بازیکنان نیستند که معترض به بی برنامگی فدراسیون هستند بلکه یک جامعه هندبال به ریاست فدراسیون هندبال اعتراض دارد.

 وی گفت:چندی پیش من و چند تن از کسانی که از سمت خود در فدراسیون استعفا دادند با معاون وزیر ورزش جلسه ای داشتیم و مشکلات خودمان را در میان گذاشتیم، قرار بر این شد که شهنازی به مسائل ما رسیدگی کند.

اگر نامه اعتراض آمیز ملی پوشان را یک جامعه هندبال امضا کنند حلقه یاران فدراسیون تنگ تر می شود و به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد.
 
وی در ادامه افزود: در زمانی که من رئیس کمیته داوران بودم خیلی فعالیتها زیر نظر نائب رئیس بانوان انجام شد و نوری حکم ریاست فدراسیون را داشت، حتی در برخی اوقات نوری در مسائل داوری نیز دخالت می کرد و راجع به قانون های داوری تصمیم گیری می کرد.

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که یک جشن خداحافظی برای رافائل کاسترو سرمربی سابق تیم ملی برگزار نکردند، من به یاد دارم که نائب رئیس بانوان جشنی با عنوان خداحافظی برای ملی پوشان بانوان قبل از اعزام به اندونزی برگزار کرد که هزینه های هنگفتی را برای فدراسیون بر جای گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: نامه ، اعتراض ، دخالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار