مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون هندبال؛

سجادی: شاهد برگزاری آزاد ترین شکل انتخابات فدراسیون ها هستیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: بی طرفی در انتخابات فدراسیون ها، سیاست جدی دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سید نصرالله سجادی در مراسم معارفه سید ابولحسن مهدوی رییس جدید فدراسیون هندبال گفت: بی طرفی در انتخابات، سیاست جدی دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان است و امروز با تلاش مدیران وزارت در دولت تدبیر و امید افراد اصلح و منتخب خانواده رشته های ورزشی به ریاست فدراسیون ها می رسند .

سجادی افزود: روزگاری سرپرست تعیین شده به ریاست هم می رسید و همین موضوع روند انتخابات فدراسیون ها را فرمایشی می کرد اما امروز ریاست فدراسیون در یک فضای آزاد و رقابتی و با رای واقعی مجمع انتخاب می شود نه نظر فرمایشی مدیران ورزش.

وی با یادآوری سیاست وزارت ورزش و جوانان در قبال فدراسیون ها گفت : مثلا برای همین فدراسیون هندبال به محض اینکه آقای نصیری نامزد شرکت در انتخابات شد به جای ایشان سرپرست تعیین کردیم تا حق همه نامزدها حفظ شود.

سجادی افزود : مجامع، امروز شخصیت پیدا کرده اند و همه اعضای یک رشته حق دارند از رییس و سایر مسئولان فدراسیون سوال و نقد کنند و در ضمن کمک هم بکنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد ما سیاست بی طرفی و رعایت عدالت را دنبال می کنیم و نتیجه آن استقبال و اعتماد به انتخابات در بین نامزدها ست و امروز برای هر فدراسیون بین 16 تا 23 نفر ثبت نام می کنند که این فضا حاکی از اعتماد خانوداه ورزش به مدیران خود می باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار