سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت: مدارک خود را جهت رسیدگی به تماس تلفنی مشکوکی که با بازیکنان تیم ما صورت گرفته بود را به کمیته اخلاق ارائه دادیم.

 محمد عاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مدارک خود را جهت رسیدگی به تماس تلفنی مشکوکی که با بازیکنان تیم ما صورت گرفته بود را به کمیته اخلاق ارائه دادیم.

وی ادامه داد: پس از تاکید مدیر عامل باشگاه شماره تماس و پرینت آن را به کمیته اخلاق گزارش کردیم و رسیدگی به این موضوع دیگر بر عهده مسئولان است.
 
وی در خصوص گفته مدیر عامل پیکان اذعان داشت: ما حرفی به عوامل یا تیم پیکان نزدیم و هیچ اهانتی به آنها نکردیم که بخواهند به ما بگویند شما را به خدا واگذار کردیم.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: قاطعیت لازم در فدراسیون فوتبال وجود ندارد، زمانی بود که این قاطعیت در فدراسیون وجود داشت اما اگر بخواهیم اسمی از کسی بپرسم می ‌گویند شاید با او سر و سری دارد!
 
 گفتنی است: مسئولان فجر شهید سپاسی ادعا کردند که قبل از بازی این تیم مقابل پیکان تهران یک فرد ناشناس تماس مشکوکی با یکی از بازیکنان این تیم داشته است که این موضوع توسط مسئولان در حال بررسی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عای ، تماس ، پی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار