"محمود فلاح" تهیه کننده مختار نامه از ساخت دو فیلم سینمایی به کارگردانی" مهرداد غفارزاده "و "مصطفی رزاق کریمی " و همچنین تولید سه سریال تلویزیونی خبر داد.

"محمود فلاح" تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:بعداز تهیه‌کنندگی‌سریال"مختارنامه"دیگر پروژه‌ای شروع نکردم .

وی افزود: سه پروژه تلویزیونی در مرحله نگارش دارم که متأسفانه متوقف مانده اند و به زودی پیگیر خواهم شد تا شرایط تولید آنها فراهم شود زیرا ما برای ساخت این سه سریال کد نیز گرفته ایم.

فلاح تصریح کرد :فیلمنامه ی سریال "عمار یاسر"و "لبه تیغ" به نویسندگی "حامد عنقا " ،"الف دزفول" به نویسندگی و کارگردانی " مرجان اشرفی زاده " در 26 قسمت در حال نگارش می باشد که به زودی آن را به مرحله ی تولید خواهیم رساند.
 
این تهیه کننده همچنین از تهیه کنندگی یک پروژه سینمایی خبر داد و افزود: برای فیلم سینمایی "من زنده ام"به کارگردانی  "مهرداد غفار زاده پروانه ساخت گرفته ایم که به زودی نیز تکلیف سرمایه گذاری آن از سمت بنیاد سینمایی فارابی مشخص خواهد شد .

"فلاح" همچنین در خصوص ساخت  فیلمی درباره بیماران شیمیایی خبر داد و اضهار داشت : فیلمی در خصوص بیماران شیمیایی بانام "آسمان خردلی "خواهیم ساخت که "فرهاد توحیدی " هم اکنون در حال نگارش فیلم نامه ی آن است که کارگردانی آن را "مصطفی رزاق کریمی" بر عهده دارد و باحمایت بنیاد فارابی ساخته می شود .

 فلاح درپایان خاطر نشان کرد: به محض اماده شدن بودجه ی فیلم سینمایی "من زنده ام "و آماده شدن نگارش سریال ها و همچنین فیلمنامه ی "آسمان خردلی " به زودی تولید آنها را آغاز خواهیم کرد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار