سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت: بیش ازدو هزار آملي در قالب هيات هاي عزاداري برای شرکت در مراسم بیست وپنجمین سالگرد امام خمینی( ره ) عازم تهران خواهند شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری سیدجعفر رسولی در حاشیه نخستين جلسه ستاد ارتحال امام راحل(ره) درفرمانداری شهرستان آمل برگزار شد، افزود: این تعداد در قالب 76دستگاه مینی بوس و 12 دستگاه اتوبوس شامگاه سیزدهم خردادماه برای شرکت در آيين بزرگداشت سالگرد رحلت امام راحل و تجدید بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب راهي تهران می شوند.

وی اضافه کرد:‌همانند سالهای گذشته یک گروه از قشرهای مختلف مردمی در قالب کاروان پياده عاشقان حسيني و زائران خميني(ره) به مرقد حضرت امام اعزام می شوند.

سرپرست فرماندارای آمل ادامه داد: برای هماهنگی های بهتر وچگونگی مطلوب تر اعزام ها و برگزاری مراسم در شهرستان آمل12 ستاد های ویژه گرامیداشت سالگرد حضرت امام راحل در آمل تشکیل و خوشبختانه مقدمات این اعزام ها به خوبی وبا برنامه ریزی فراهم شده است.

رسولی، با بیان اینکه مراسم بزرگ‌داشت ارتحال امام راحل به همراه سخنران برجسته کشوري و مداحي روز 14خرداد در مصلي شهرستان آمل برگزار می شود، تصریح کرد: همچنين با هماهنگي بخشداران و دهياران مراسم‌هاي سوگواري متعددي از سوي مردم در روستاها به صورت خودجوش برگزار مي‌شود.

وي با تاکيد براينکه امروزه بايد با تفکر بر راه امام جامعه‌ خود را ترسيم کنيم، اظهار داشت: در اين راستا بايد با برگزاري کارهاي فرهنگي اين تفکر و انديشه‌ها را به نسل‌هاي جديد و آينده انتقال داد.

رسولی یادآورشد: امسال بايد با برگزاري و گسترش کارهاي فرهنگي و شناسايي انديشه‌هاي سياسي امام سمت و سوق برنامه‌ها را به طرف جوانان و نسل‌هاي جديد هدايت کرد تا براي آنها قابل شناخت باشد.

برچسب ها: اعزام ، مرقد ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.