بعد از گذشت چندین حدس و گمان و مدل های مفهومی متفاوت از محصول جدید اپل, بالاخره تصویر iPhone 6 لو رفت. ویدئویی 4 ثانیه ای که از یکی از کشورهای آسیایی بیرون آمده, ادعا می کند که تصویر iPhone 6 را نشان می دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بعد از گذشت چندین حدس و گمان و مدل های مفهومی متفاوت از محصول جدید اپل, بالاخره تصویر iPhone 6 لو رفت. ویدئویی 4 ثانیه ای که از یکی از کشورهای آسیایی بیرون آمده, ادعا می کند که تصویر iPhone 6 را نشان می دهد. به تصاویر با دقت و علاقه زیاد توجه کنید. گوشه های نمایشگر نشان می دهد که با نسل جدیدی از iPhone  روبرو هستیم.

طبق گزارش ها, محصول جدید یعنی iPhone 6 از شیشه منحنی وار برخوردار است. اما در ویدئو نمی توان چنین برداشتی داشت. موضوعی که در ویدئو مشخص است, زمینه مشکی پشت گوشی است که ذهن را به سمت HTC One متواتر می کند.


به نظر می رسد گوشه های مانیتور باریک تر شده است و ابعاد نمایشگر 4.7 اینچ است. اگر به دنبال سندی هستید که اصل بودن ویدئو را نشان بدهد, باید بگوییم که سندی وجود ندارد. اما تصویر منتشر شده با قابی که قبلا معرفی کرده بودیم, هم اندازه است. 
گزارش از پیمان مولاویردی
برچسب ها: apple ، iphone ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار