مهدی نویدادهم،‌ دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش موضوع حذف پایه ششم ابتدایی را رد کرد و از اجرای ساختار جدید نظام آموزشی در کشور خبرداد.

مهدی نویدادهم، دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پایه ششم ابتدایی که به صورت قانونی به اجرا در آمده است هم چنان لازم‌الاجرا است و در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه به اجرای ساختار جدید نظام آموزشی اشاره کرد و افزود: در اجرای ساختار جدید نظام آموزشی دوره ابتدایی به صورت دو دوره سه ساله خواهد بود. همچنین برای سال آینده نیز کتب درسی پایه چهارم دبستان و هشتم متوسطه متناسب با برنامه درسی ملی و همسو با آن تغییر خواهد کرد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: معلمان پایه‌ یاد شده در طول تابستان آموزش‌های لازم را خواهند دید و با آمادگی کامل در این کلاس‌ها حاضر خواهند شد.

گفتنی است، با اجرای نظام آموزش جدید در سال آینده پایه نهم خالی خواهد ماند و این روند تا جا افتادن کامل این نظام آموزش به صورت سالانه به پایه بالاتر منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۲:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
این کتاب ها آموزش و پرورش بیشتر آموزشهایش نه بدرد حالا دانش آموزان میخورد نه به درد آیندشان تنها وقت اندیشدن را از آنها میگیرد بویژه در ! خواستم یک درس را بگویم اما دیدم در همه دروس این داستان رخ داده باشد تا روزی آنچه را که به کاره آینده دانش آموزان بیاید اه آنها بیاموزیم تا بهتر و آسانتر زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ح ف
۲۱:۴۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
با اين تغييرات سليقه اي خدا به داد آموزش برسد خصوصا آموزش ابتدايي.
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۱۹:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
سیستم نظان آموزشی خیلی سطحش پایین آمده ......!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
چرا کاهش حقوق فرهنگیان در فروردین تحت عنوان مقرری ماه اول را پیگیری نکردید؟چرا حذف دندان پزشکی از بیمه طلایی را پیگیری نکردید؟
آخرین اخبار