نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر پس از تعطیلات مجلس به صحن علنی ارائه می شود.

سیدسعید زمانیان مکان یابی نادرست اجرای این طرح در برخی استان ها، انحراف برخی اعتبارات اختصاص یافته به اجرای طرح و انتخاب پیمانکاران و نوع مصالح به کار رفته در ساخت واحدهای مسکن مهر را از محورهای مورد نظر برای طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر  عنوان کرد.
زمانیان افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از سوی جمعی از مالکان و تحویل گیرندگان این واحدها در کشور، مصالح استفاده شده در ساخت این واحدها از نوع نامرغوب بود و در ساخت برخی واحدهای تحویل شده به مردم نیز نظارت کافی از سوی دستگاه های مسئول انجام نشد.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت بر حسن اجرای این طرح گفت: نظارت ناکافی برخی مسئولان باعث سوء استفاده برخی دلالان و واسطه ها این بازار شد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از دستگاه های نظارتی به ویژه سازمان بازرسی کل کشور خواست با ورود به این موضوع، به تخلفات اتفاق افتاده در این خصوص رسیدگی کنند.
برچسب ها: تفحص ، مسکن ، مهر ، مجلس ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.