عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی،‌ خانه ملت از هفته آینده، استثناً به صورت متوالی 4 هفته صحن علنی برگزار خواهد شد.

"حسین سبحانی‌نیا" نماینده مردم نیشابور در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به برنامه‌های نمایندگان خانه ملت پس از بازگشت از حوزه‌های انتخابیه‌شان، اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی،‌ خانه ملت از هفته آینده به صورت متوالی 4 هفته صحن علنی برگزار خواهد شد و پس از آن نمایندگان به منظور سرکشی، به حوزه انتخابیه‌شان می‌روند.

وی همچنین با یادآوری دستور کار هفته آینده صحن علنی مجلس افزود: یکشنبه هفته آینده "حمید چیت‌چیان" وزیر نیرو به مجلس خواهد آمد و وی در رابطه با برنامه‌های خود در این وزارتخانه به نمایندگان گزارشی ارائه خواهد کرد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین قرار است سه‌شنبه هفته آینده (16 اردیبهشت)، محدجواد ظریف؛ وزیر امورخارجه،‌ عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، عباس آخوندی؛ وزیر راه و شهرسازی و علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در مجلس حضور یابند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار