نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: پست‌های سازمانی در محیط‌های مختلف باید بر مبنای شایسته‌سالاری، توان علمی و عملی افراد به آنها واگذار شود.

موید حسینی‌صدر در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: براساس شایستگی، توان علمی و تخصصی افراد مختلف به پست‌های سازمانی جذب شده و بر این مبنا هم ارتقا یابند.

وی با اشاره به اینکه در پیش گرفتن چنین رویکردی مشکل بیکاری را در کشور حل می‌کند، ادامه داد: تنها با حمایت و اعطای مشوق‌های مالی به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نمی‌توان مشکل بیکاری را رفع کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی کارشناسان نپرداختن وام‌های خوداشتغالی کم‌بهره و حمایت نکردن دولت از بخش تولید را دلیل رشد بیکاری می‌دانند.

حسینی‌صدر با بیان اینکه فرهنگ کارگزینی و اشتغال در جامعه ما باید تغییر کند، خاطرنشان کرد: باید در راستای توجه بیشتر به تولیدکننده‌ها و ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری بین آنها گام برداشت.

وی با اظهار به اینکه در سایه پشتیبانی دولت، در سایر کشورهای جهان تولیدکننده‌ها از درآمد بیشتری نسبت به پرسنل اداری برخوردار هستند، گفت: امنیت شغلی، تضمین آینده و ارتقای موقعیت اجتماعی از جمله مسائلی محسوب می‌شود که هر فرد جویای کار به دنبال آن است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه در استان فرصت‌های بی‌بدیلی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، بیان داشت: می‌توان از طریق معرفی این قابلیت‌ها بستر را برای ورود فعالان بخش خصوصی فراهم کرد/ش.

برچسب ها: واگذار ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.