"بطرس حرب"، وزیر مسیحی مخابرات و ارتباطات لبنان،که از نظر حزبی مستقل اما متمایل به گروه 14 مارس است با هشدار درباره خلاء ریاست جمهوری در کشور، گفت: ما از رئیس جمهوری حمایت می‌کنیم که از حمایت همه احزاب برخوردار باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، "بطرس حرب"، وزیر مسیحی مخابرات و ارتباطات لبنان،که از نظر حزبی مستقل اما متمایل به گروه 14 مارس است با هشدار درباره خلاء ریاست جمهوری در کشور،گفت: ما از رئیس جمهوری حمایت می‌کنیم که از حمایت همه احزاب برخوردار باشد.

بطرس حرب که روز گذشته با دیوید هال دیدار کرده بود گفت: برای آنکه جریان‌های مختلف سیاسی مجاب شوند برای انتخاب رئیس جمهور باید به معیارهای دموکراتیک در یک مهلت زمان قانونی روی آورند ،باید ضرورتا میانجی‌گیری‌هایی در سطح بین المللی و داخلی صورت گیرد.در غیراین صورت تهدیدات گسترش خواهد یافت.

وی تاکید کرد نباید لبنان را برای مقاصد شخصی قربانی کرد. منافع لبنان در این است که کشور رئیس جمهور داشته باشد و خلاء ریاست جمهوری، کشور را به شکست خواهد کشاند. از همین رو ما خواستار روی کار آمدن رئیس جمهوری هستیم که از حمایت هم احزاب و گروه‌های سیاسی کشور برخوردار باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار