امروز نوکیا به طور رسمی بخشی از مایکروسافت شد

امروز به طور رسمي بخش گوشي هاي همراه شركت نوكيا به مايكروسافت واگذار شد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که انتظار می رفت، امروز بخش سرویس و دستگاههای نوکیا رسما در اختیار مایکروسافت قرار گرفت. گفتگو برای انجام این معامله در سپتامبر سال گذشته آغاز شده بود. البته نوکیا مدت زمان تقریبا زیادی بعنوان یکی از متحدین مایکروسافت با این کمپانی همکاری می کرد.

به هر حال این انتقال انجام شد و براساس اطلاعات بدست آمده، مایکروسافت همچنان به پشتیبانی از محصولاتی چون سری Asha و Nokia X و همچنین اسمارت فون های این شرکت (نوکیا) ادامه می دهد. در بیانیه های مطبوعاتی هر دو شرکت اشاره ای به برنامه های آنها در آینده نشده است.

نوکیا هم اکنون رسما بخشی از مایکروسافت است

مدیرعامل مایکروسافت Satya Nadella می گوید:

امروز ما ورود بخش بزینیس Devices and Services نوکیا به خانوادمان را خوشامد می گوییم. قابلیت ها، توانمندی ها و دارایی های بخش موبایل آنها باعث پیشرفت در تغییر و تحولات ما خواهد شد. همراه با شرکایمان، ما تمرکز اصلی خود را بر ارائه نوآوری با سرعت بیشتر در بخش موبایل قرار خواهیم داد.

Stephen Elop مدیرعامل سابق نوکیا که با عنوان رئیس بخش سخت افزار مایکروسافت فعالیت میکند نیز اعلام کرد:

مایکروسافت و بخش موبایل و دستگاههای نوکیا با هم یک خانواده گسترش یافته به حساب می آیند. ما علایق و تعهدات خود را با هم ادغام می کنیم تا بهترین تجربه تکنولوژی مشترک را در اختیار کاربران قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۰۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
نوکیا بازم باقی میمونه
ماکروسافت برای فروش خودش به نام نوکیا احتیاج داره
آخرین اخبار