گوشی نوکیا Lumia 930 به قیمت 600 یورو و مدل Lumia 630 نیز با قیمت 160 یورو به فروش خواهند رسید. این گوشی ها به ترتیب در روزهای 29 خرداد و 15 اردیبهشت عرضه خواهند شد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گوشی های Lumia 930 و Lumia 630 برای پیش فروش آماده شده اند و به همین خاطر ما قیمت و اطلاعات فروش آن را می دانیم. گوشی نوکیا Lumia 930 پرچمدار جدید این شرکت، 600 یورو و احتمالا از 29 خرداد عرضه خواهد شد.

مدل بعدی Lumia 630 نام دارد و انتظار می رود که جزء پرفروش ترین ها باشد. این گوشی با قیمت 160 یورو عرضه خواهد شد و در دو مدل تک سیم کارت و دو سیم کارت عرضه خواهد شد. زمان ارائه این محصول احتمالا 15 اردیبهشت خواهد بود.

پرچمداران جدید نوکیا که فعلا در آلمان توزیع خواهند شد، در صورت خرید از بعضی شرکت های خاص آلمانی تا 50 یورو ارزان تر خواهند بود

با توجه به اینکه این گوشی ها از پرفروش ترین ها خواهند بود و از طرفی سیستم عامل آنها ویندوز فون است، نتیجه می گیریم که کاربران ویندوز فون افزایش خواهند یافت، اما منحل شدن مارک نوکیا را تا چندی دیگر نباید فراموش کرد. انحلال نام نوکیا را در روزهای گذشته به صورت گزارشی کامل ارائه کرده ایم.

برچسب ها: nokia ، lumia ، smartphone
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
فرزاد
۱۳:۵۱ ۳۱ تير ۱۳۹۳
من 630 خریدم 150دلار
Iran (Islamic Republic of)
علي
۲۲:۳۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
پس اندرويديش چي شد
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۸:۴۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
به نظر من اگه مایکروسافت بخواد اسم نوکیا رو از روی گوشی هاش برداره فروشش افت میکنه ومردم هم بخاطر اسم نوکیاست که گوشی های ساخت مایکروسافتو میخرن.در ضمن *ویندوز فون فقط نوکیا*
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۷:۳۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
نام نوکیا تا 5 سال آینده فعلا تو بازار باقی میمونه
به نظر من ماکروسافت برای پیشرفت خودش هم که شده مجبوره از مارک نوکیا استفاده کنه
آخرین اخبار