فرماندار چالدران گفت: با توجه به وضعیت نامناسب راه‌های روستایی چالدران نیاز است تا راه‌های این شهرستان بیشتر از این مورد توجه مسئولان این حوزه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، احمدرضا قلی‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان مطلوب نیست، اظهار داشت: با توجه به مرزی بودن چالدران انتظار می‌رود راه‌های مواصلاتی این شهرستان بهتر از این باشد ولی تاکنون اقدام قابل توجهی در این زمینه انجام نگرفته است.

وی با بیان اینکه مسئولان حوزه راه به این شهرستان کم توجه هستند، تصریح کرد: بسیاری از بخش‌های این شهرستان نیازمند مرمت و بازسازی است.

قلی‌پور با بیان اینکه 446 کیلومتر راه روستایی در چالدران وجود دارد، افزود: این راه‌ها نیاز به مرمت و بازسازی دارند ولی مسئولان حوزه راه به این امر کم‌لطفی می‌کنند.

فرماندار چالدران با اشاره به میزان آسفالت راه‌های روستایی چالدران، ادامه داد: از کل راه‌های روستایی این شهرستان فقط 82 کیلومتر آن آسفالت شده است.

قلی‌پور گفت: عدم توجه به زیرساخت‌های لازم در این زمینه روستاییان را با مشکلات متعددی مواجه کرده است به‌طوری ‌که با بارش برف در زمستان شاهد مسدود شدن راه مواصلاتی بسیاری از این روستاها هستیم.

وی با بیان اینکه در این راستا حتی ماشین‌آلات راه و شهرسازی نیز مناسب نیست، تصریح کرد: با توجه به مشکلات متعددی که در حوزه راه و شهرسازی این شهر وجود دارد لازم است تا اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نسبت به رفع این مشکلات اقدام و ماشین‌آلات مناسب در اختیار ادارات شهرستان‌ها قرار دهد تا شاهد کاهش مشکلات در شهرستان‌ها باشیم/ش.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.