امام جمعه بندرعباس گفت : با تحریف نام خلیج فارس ، حقیقت این نام هیچوقت عوض نمی شود.



به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس آیت ا...نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس با اشاره به دهم اردیبهشت روزملی خلیج فارس افزود : خلیج فارس از گذشته و در اسناد مهم به همین نام بوده است و هیچگاه به نام دیگری بیان نشده است.

وی گفت : آمریکا برای ایجاد اختلاف و تفرقه به کشورهای عربی خلیج فارس دستور تحریف نام خلیج فارس را داد ولی هیچوقت حقیقت آن تغییر نمی کند.

آیت ا...نعیم آبادی افزود : برگزاری همایش گرامیداشت روز ملی خلیج فارس سبب می شود حقیقت نام خلیج فارس به همه جهان ثابت شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به 12 اردیبهشت شهادت استاد مطهری و روز معلم گفت : معلمان باید این استاد بزرگوار را در کارهای پژوهشی و از نظر اخلاقی و رفتاری الگوی خود قرار دهند.

آیت ا...نعیم آبادی افزود : آموزه های یک معلم برای همیشه در تاریخ ماندنی است و هیچ جایگاهی بالاتر و با ارزشتر از جایگاه معلمی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه 11 اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است گفت : اصلی ترین و مهمترین سرمایه یک کشور کارگر است که باید بیشتر به این قشر توجه شود.

آیت ا..نعیم آبادی بر پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران پس از انجام کار تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به نهم ار دیبهشت روز شوراها گفت : شوراهای اسلامی شهر و روستا در سلامت ، سرعت کار و تشخیص اولویتها نقش بسیاری دارند.

آیت ا...نعیم آبادی افزود : شوراهای باید در مقابل هرگونه بی قانونی بایستند تا همه در اجرای برنامه های خود قانون را رعایت کنند.

انتهای خبر/ش
برچسب ها: تحریف ، نشدن ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.