سیاستمداران و صاحبان سرمایه با حمایت از فعالان عرصه "هنر" باید چهره سیاه دشمنان را به تصویر بکشند.

حبیب الله بهمنی کارگردان سینما در خصوص تولید آثار ضد ایرانی در گفتگو باخبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: هدف از تولید چنین آثاری بسیاری روشن و مشخص است، ساخت فیلم‌هایی ضد ایرانی، اسلامی و انقلاب در راستای این موضوع است که کشور ایران  را به دور از تمدن و فرهنگ به نمایش در بیاورد و ایران هراسی را در افکار دیگر کشورها رواج دهند.

وی در خصوص مقابله با چنین تولیداتی اظهار داشت: فعالان عرصه هنر باید در جهت مقابله با چنین تولیداتی با یک عزم ملی وارد شوند و از دین و فرهنگ و انقلاب دفاع کنند،‌ ایران پتانسیل ساخت چنین آثاری را دارد، اما صاحبان سرمایه و سیاستمداران باید از هنرمندان عرصه هنر حمایت کنند تا شرایط ساخت چنین فیلم‌هایی محیا شود.

وی در خصوص فیلمنامه‌های نوشته شده در این راستا ادامه داد: فیلمنامه‌های گوناگونی در این زمینه نوشته شده اما به دلیل نبود حمایت همچنان در حال خاک خوردن است و متاسفانه شاهد تولید آثاری هستیم که دارای کمترین ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در تولید آثاری در راستای حمایت از دین و فرهنگمان فیلمی را بسازیم که مصداق نوری در تاریکی داشته باشد و چهره سیاه دشمنانمان را به درستی برای دیگر کشورها به نمایش بگذاریم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار