مجتبی یزدانی، شهردار منطقه یک در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پاسخگویی با کیفیت به پیامها باعث جلب اعتماد بیشتر شهروندان میشود و باید تا تصمیمگیریهای کلان در خصوص پیامها، روزی برسد که نیازی به برقراری تماس از سوی شهروندان سامانه 1888 نباشد.
وی بیان کرد: در ابتدای راهاندازی سامانه نظارت همگانی 1888 بیشترین مشکلات شهروندان در خصوص مشکلات روزمره شهری بود و اکنون این درخواستها شامل فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی شده است که نشانگر تبدیل شهرداری از نهادها صرفأ خدماتی به فرهنگی است.
شهردار منطقه یک خاطرنشان کرد: باید تلاش شود اطلاعات این سامانه برای ارائه خدمات با کیفیت به مردم در برنامهریزیها، بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.
*برپایی ایستگاه سلامت در متروی تجریش رضا احتشام، مدیر محله تجریش گفت: خانه سلامت سرای محله تجریش همزمان با آغاز هفته سلامت از یکم الی هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 8 الی 12 اقدام به برگزاری ایستگاه سلامت تست قند خون، فشارخون و مشاوره روانشناسی درمتروی تجریش نموده است.
وی خاطرنشان کرد: در هفته سلامت عالی شهردار ناحیه 7، حسین فتحی مدیر اجتماعی ناحیه 7، علیرضا حمیدی رئیس هیأت امنای محله تجریش و مدیر محله تجریش از این ایستگاه بازدید کردند.
انتهای پیام/