معاون صدور پروانه‌های سازمان تنظیم مقررات گفت: تغییر تعرفه تلفن همراه در حال اجرا و تغییر تعرفه تلفن ثابت مشروط به هم کدی استان‌ها است.

عباسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه مصوبه تعرفه گذاری تلفن ثابت و همراه هویت اجرایی دارد ،گفت: تغییر تعرفه گذاری های تلفن ثابت از اول فروردین ماه و تلفن همراه از اول اردیبهشت آغاز شد که بر این اساس تعرفه تماس درون استانی 3 تومان و بین استانی 30 تومان در دقیقه و سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه ثابت به همراه سایر اپراتورها 645 ریال تعیین شده است.
 
وی با اشاره به اینکه اجرای تغییر تعرفه تلفن ثابت مشروط به هم کد شدن استان های است ،اظهار داشت: تغییر تعرفه تلفن همراه در حال اجرا اما تغییر تعرفه تلفن ثابت به این صورت است که از اول اردیبهشت هر استانی که هم کد شود بلافاصله تغییر تعرفه در آن اجرا می‌شود.  
 
عباسی در ادامه عنوان کرد: هدف ما این است که هم کدی در همه استان ها اجرا شود تا تغییر تعرفه تلفن ثابت برای کلیه استانها هم انجام شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تغییر تعرفه تلفن ثابت و همراه براساس مصوبه کمیسیون تنظیم و مقررات تدوین شد وقرار بر آن شد که از این پس هزینه تماس‌های تلفن ثابت و همراه براساس تعداد دقایق محاسبه و شیوه محاسبه براساس پالس کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعرفه ، تلفن ، همراه ، ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار