کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید نیز درباره بازی با بایرن‌مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: مقابل رقیب پیچیده‌ای قرار خواهیم گرفت، اما مطمئنیم که عملکرد خوبی ارائه خواهیم کرد. باید در هر دو دیدار نگرش خوبی از خود نشان دهیم و روی حمایت هواداران در برنابئو حساب کنیم.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دومین دیدار دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جایی که دو غول بزرگ و پرافتخار قاره سبز یعنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو برابر هم صف‌آرایی می‌کنند؛ جدالی که طی روزهای قبل در کانون توجه محافل فوتبالی سراسر دنیا قرار گرفته بود امشب همه علاقه‌مندان به فوتبال را پای جعبه جادویی میخکوب می‌کند.

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارد، اگر مادریدی‌ها به 9 عنوان قهرمانی و ستارگانی چون رونالدو، کریم بنزما، ایکر کاسیاس، گرت بیل، مربی کارکشته‌ای به نام کارلو آنچلوتی و هواداران خود در سانتیاگو برنابئو می‌نازند و برای یکسره کردن کار بایرن در دیدار رفت گام به این دیدار می‌گذارند، در مقابل حریفی به مهمانی آمده است که صلابت دو فصل اخیرش بر تن هر رقیبی لرزه انداخته است.

بایرن با مربی اسپانیایی جوان و پرافتخار خود یعنی پپ گواردیولا با داشتن ستارگانی چون مانوئل نویر در درون دروازه، فیلیپ لام، شوان اشتایگر، فرانک ریبری، توماس مولر و آرین روبن و... در خطوط سه‌گانه تیمی است که نشان داده به هیچ حریفی باج نمی‌دهد. بایرن که چهار ستاره را به نشان چهار عنوان قهرمانی در تاریخ باشگاه‌ها بر سینه خود دوخته است امسال بسیار باصلابت‌تر از فصل گذشته می‌تازد.

قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا و گذشتن مقتدرانه از سد رقیبان ریز و درشت در اروپــــا و قدرت نمایی در جام حذفی آلمان و فینالیست شدن در این رقابت‌ها، نتایجی است که مروری بر آنها ، هر منتقدی را معترف می‌سازد که جدال این مهمان با میزبان ماتادورش همه جوره جذاب و شاید فینالی زودرس است.صرف‌نظر از رویارویی گواردیولا با هواداران رئال‌مادرید و تداعی پیروزی‌های متعدد این مربی همراه با بارسلونا مقابل کهکشانی‌های مادرید، در بازی امشب یک نکته دیگر قابل توجه می‌نماید.رونالدو پس از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت به این بازی رسیده است.

در نتیجه رئال که در یک چهارم نهایی بر رقیب سنتی بایرن یعنی بروسیادورتموند چیره شد چنانچه در دیدار امشب رونالدوی آماده و سرحال را داشته باشد می‌تواند با امیدواری دوچندانی به حذف دومین تیم آلمانی بیندیشد.گوآردیولا درباره این دیدار تصریح کرد: نباید همچون سه بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا کم‌انگیزه ظاهر شویم. باید با تمام توان به میدان برویم تا هر دو تیم شانس برابری در این رقابت برای موفقیت داشته باشیم.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید نیز درباره بازی با بایرن‌مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: مقابل رقیب پیچیده‌ای قرار خواهیم گرفت، اما مطمئنیم که عملکرد خوبی ارائه خواهیم کرد. باید در هر دو دیدار نگرش خوبی از خود نشان دهیم و روی حمایت هواداران در برنابئو حساب کنیم.

مویس برکنار شد، گیگز آمد

اما به دنبال ناکامی‌های منچستریونایتد در فصل جاری فـــوتبال اروپا و همچنین انگلیس، سرانجام کاسه صبر مسئولان باشگاه لبریز شد و این مربی اسکاتلندی را برکنار کردند.

پس از کناره‌گیری فرگوسن افسانه‌ای از هدایت شیاطین سرخ و انتخاب دیوید مویس اسکاتلندی، بسیاری از کارشناسان فوتبال و هواداران یونایتد قبای هدایت شیاطین سرخ را به تن این مربی گشاد دانستند، انتقادی که گذشت زمان نشان داد کاملا بجا بود چرا که منچستریونایتد در فصل جاری نتایج کابوس واری گرفت.

این تیم که هم‌اکنون با 57 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از 19 سال از کسب سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی باز ماند. تیمی که همواره با فرگوسن رده‌های اول تا سوم را در سیطره خود داشت از 34 بازی انجام شده 12 شکست، شش تساوی و 17 پیروزی در کارنامه دارد و این کارنامه باعث شد تا باشگاه منچستر طی بیانیه‌ای رسما پایان همکاری با مویس را اعلام کند.

اما اکنون از مربیانی چون کارلوس کرش، یورگن کلوپ و لوئیس فان خال به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های جایگزینی مویس نام برده می‌شود، فعلا رایان گیگز و نیکی بات؛ دو یار کهنه‌کار و باسابقه منچستر به طور موقت هدایت منچستر را عهده‌دار خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار