مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"چههارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ضرورت رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان بارش تگرگ در آذربایجان شرقی ، "ریگا" خواهان حضور بیشتر ایران است/ تاکید بر رایزنی‌ها پیرامون مسائل سیاسی، اقتصادی و حقوق بشر ، معرفی "شهید باغیانی" به عنوان شهید شاخص سال/ برگزاری 960 برنامه به مناسبت هفته بسیج کارگری و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

2 میلیون و 400 هزار نفر از دریافت یارانه انصراف داده‌اند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/3/2197825_318.jpg

سخنگوی دولت با بیان اینکه 2 میلیون و 400 هزار نفر از دریافت یارانه اعلام انصراف داده‌اند،‌ گفت: پيش‌بيني ما اين بود که 7 تا 8 ميليون نفر از دريافت يارانه انصراف مي‌دهند.

هشدار مجلس به دولت در آستانه افزایش قیمت‌ها/ قیمت بنزین در هاله‌ای از ابهام/ 8 پالایشگاه جدید ساخته می‌شود
 نائب ریئس کمیسیون انرژی در آستان افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ضرورت فرهنگ سازی استفاده از انرژی‌ اشاره کرد و گفت: دولت باید در افزایش‌ قیمت‌ها از جمله قیمت بنزین دقت لازم داشته باشد.

معرفی "شهید باغیانی" به عنوان شهید شاخص سال/ برگزاری 960 برنامه به مناسبت هفته بسیج کارگری

 رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه 960 برنامه در پایگاه‌ها و رسانه‌های تولیدی داریم که اجرا خواهد شد، گفت: تجلیل از فعالان بسیجی در عرصه فرهنگ و اقتصاد و هم‌چنین تجلیل از شهیدان باغیانی که شهدای شاخص سال محسوب می‌شوند، برنامه‌ای است که در تاریخ 8 اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد.

مشکلات فرهنگی با شعار دادن حل نمی‌شود
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر این که مشکلات فرهنگی با حرف زدن حل نمی‌شود، گفت: مباحثی در رابطه با مسائل فرهنگی مطرح می‌شود، ولی باید دانست که فرهنگ تنها با حرف زدن و شعار دادن درست نمی‌شود.

اقساط چهارم و پنجم بدهی اموال آزادشده ایران در 2 روز آینده پرداخت می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه یکی دو روز آینده اقساط چهارم و پنجم بدهی اموال آزاد شده ایران طبق توافقات ژنو پرداخت خواهد شد، گفت: سه میلیارد دلار از اموال آزاد شده ایران پس از توافقات ژنو به فروشندگان کالاهای اساسی اختصاص یافته است.

حدود یک دهک مردم از دریافت یارانه‌ انصراف داده‌اند

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: حدود یک دهک از مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف داده‌اند.

"ریگا" خواهان حضور بیشتر ایران است/ تاکید بر رایزنی‌ها پیرامون مسائل سیاسی، اقتصادی و حقوق بشر
 وزیر خارجه لتونی گفت: ریگا پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2014 است و می‌خواهیم شاهد حضور بیشتر ایران در لتونی باشیم.

2 میلیون و 400 هزار نفر از دریافت یارانه انصراف داده‌اند

 سخنگوی دولت با بیان اینکه 2 میلیون و 400 هزار نفر از دریافت یارانه اعلام انصراف داده‌اند،‌ گفت: پيش‌بيني ما اين بود که 7 تا 8 ميليون نفر از دريافت يارانه انصراف مي‌دهند.

ضرورت رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان بارش تگرگ در آذربایجان شرقی
 نماینده شبستر گفت: این کشاورزان مردمی زحمتکش هستند که از عمق 300 متر آب استخراج و کشاورزی می‌کنند، آنها داغ خشک شدن دریاچه ارومیه را تحمل کردند و روز گذشته نیز متحمل چنین حادثه‌ای شدند، امیدواریم هرچه سریعتر دولت اقدام عاجلی در راستای حل این موضوع انجام دهد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار