تغییر مالکیت 101 میلیون اوراق بهادار در "فرابورس"

101ميليون و 200 هزار اوراق بهادار امروز در فرابورس معامله شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس گزارش پايگاه اطلاع رساني فرابورس، بيشترين حجم معاملات به نماد حق تقدم گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان با جابه جايي 9.67 ميليون سهم تعلق گرفت و شاخص فرابورس نيز با اندکي کاهش به 776.1 واحد رسيد.

در سومين روز ارديبهشت 700 ميليارد و 700 ميليون ريال سهم در 44 هزار و 839 نوبت معاملاتي داد و ستد شد که توسعه خدمات دريايي و بندري سينا و پالايش نفت لاوان به ترتيب با 84 و 79.9 ميليارد ريال بيشترين ارزش معاملات را ثبت کردند.

به دنبال بازگشايي نماد معاملاتي شرکت سيمان لار سبزوار پس از برگزاري مجمع عمومي، اين نماد با محدوديت دامنه نوسان قيمت تا سقف 50 درصد به بازار بازگشت و با 9.72 درصد افزايش قيمت مواجه شد؛ پس از آن بيمه نوين، نيروسرمايه، گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان و بيمه «ما» از بيشترين رشد قيمت برخوردار شدند و بيشترين کاهش قيمت هم نصيب صنعتي مينو و مهندسي ساختمان تاسيسات راه‌آهن شد.

در بازار ابزارهاي نوين مالي و در بخش اوراق با درآمد ثابت، بيشترين حجم معاملات به خريد و فروش 36 هزار و 995 برگه گواهي سپرده انصار تعلق يافت و در بازار ETF هم بيشترين حجم معامله را جابه‌جايي 204 هزار و 128 واحد صندوق قابل معامله سرمايه‌گذاري اطلس به خود اختصاص داد. امتياز تسهيلات مسکن نيز به قيمت 705 تا 729 هزار ريال مبادله شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار