معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21خبرداد : همزمان با هفته سلامت خانه های سلامت منطقه 21 در روز پنج شنبه آماده خدمت رسانی به مراجعین هستند.

کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بيان داشت : همزمان با هفته سلامت ، خانه های سلامت منطقه به تفکیک ، برنامه های متنوعی را برای ارائه به  مراجعین در دستور کار خود دارند که این برنامه ها در خانه سلامت شهرک آزادی بصورت استقرار پزشک عمومی ساعت 30/8 صبح ویژه اعضای کانون ها و همچنین برگزاری مسابقه ورزشی که با مشارکت کانون جوانان که در ساعت 10 صبح در بوستان مریم است می توان اشاره کرد.

 وی افزود : همچنین خانه سلامت فرهنگیان اقدام به برگزاری همایش پیاده روی جهت کلیه اعضای کانون ها در ساعت 8 صبح ، کلاس آموزشی چگونگی مصرف نمک و روغن و نقش آن در سلامتی ساعت 10 صبح در محل خانه سلامت کرده است.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ادامه داد : خانه سلامت استقلال اقدام به برگزاری صبحانه سالم و مسابقه طناب کشی ویژه شهروندان محله از ساعت 9 صبح کرده است و خانه سلامت دانشگاه نیز همایش دوچرخه سواری در ساعت 9 صبح ویژه اعضای کانون جوانان و کنسرت موسیقی را راس ساعت 19 در دستور کار خود دارد .

این مقام مسئول با اشاره به  برنامه های خانه سلامت شهرک دریا ، خانه سلامت تهرانسر غربی ، تهرانسر شرقی ، باشگاه نفت نیز تاكيد كرد  : کارگاه آموزشی مراقبت های زنان را از ساعت 12 الی 13 ، کارگاه آموزشی خود مراقبتی ساعت 12-30/10 با حضور دکتر اسداللهی ، جشنواره غذای سالم با محوریت تغذیه سالم ساعت 10 صبح در حسینیه المهدی ، کارگاه آموزشی نحوه خود مراقبتی در کودکان از ساعت 30/10 ، کارگاه آموزشی خود مراقبتی در افراد دیابتی ساعت 10 صبح و تست قند خون ساعت 9 صبح در این خانه های سلامت آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند .

کمالی نسب تصریح کرد : خانه سلامت تهرانسر مرکزی نیز بازدید از آسایشگاه سالمندان ابن سینا در ساعت 10 صبح  و غربالگری قند خون در میدان تره بار را در ساعت 9 صبح در دستور کار خود دارد و همچنین خانه سلامت شهرک پاسداران  نیز کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری ها ویژه دبیران و رابطین سلامت را در  ساعت 10 صبح  و غربالگری قند خون ویژه خادمین سلامت مساجد را در ساعت 13 و تور تفریحی توچال ساعت 7 صبح  را برگزار خواهد کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 در پايان خاطرنشان كرد : خانه سلامت تهرانسر شمالی کارگاه نقش بسیج مساجد به عنوان پایگاه های مردمی در خود مراقبتی را در ساعت 11 صبح در مسجد محل برگزار می کند و انجام  تست قند خون و فشار خون هم در این کارگاه برای ارائه خدمات به مراجعین دایر خواهد بود.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: برنامه ، هفته ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار