عضو کمیسیون اصل نود مجلس، گفت: دیدار نمایندگان مجلس با رئیس رسانه ملی به دلیل سرکشی نمایندگان از حوزه انتخابی خود به 2 هفته دیگر موکول شد.

"حمید رسایی " نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اخباری که حاکی از احتمال دیدار نمایندگان منتقد به توافقنامه ژنو با مهندس ضرغامی بود، گفت: در خبرهای منتشره، امروز (سه‌شنبه، 2 اردیبهشت)‌ روز دیدار نمایندگان با رئیس رسانه ملی عنوان شده بود اما نمایندگان منتقد امروز چنین دیداری با رئیس صدا و سیما ندارند.

وی ادامه داد: این دیدار به دلیل سرکشی نمایندگان از حوزه انتخابی خود  به 2 هفته دیگر موکول شده است.

گفتنی است ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه 27 فروردین، در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه جمعی از نمایندگان مجلس برای برگزاری برنامه تلویزیونی درباره نقد و بررسی توافقنامه ژنو اظهار داشت: چندی پیش نامه درخواست جمعی از نمایندگان مجلس برای برگزاری یک برنامه تلویزیونی به منظور نقد و بررسی توافقنامه ژنو با حضور موافقان و مخالفان این توافقنامه به رئیس سازمان صدا و سیما داده شد.

وی ادامه داد: در‌ آن مقطع به دلیل فراهم نبودن شرایط، این درخواست از سوی‌آقای ضرغامی رد شد، چرا که رئیس صدا و سیما در آن مقطع تأکید داشت که رویکرد صدا و سیما در خصوص مذاکرات ژنو حمایتی است، نه انتقادی.

معاون پارلمانی رئیس سازمان صداوسیما تأکید کرد: اما بعد از دو تا سه ماه، مجددا جمعی از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای خواسته خود را تکرار کردند. از این رو قرار شد یک نشست مشترک بین نمایندگان امضا کننده با رئیس سازمان صدا و سیما برگزار شود تا در این نشست این خواسته مورد رسیدگی قرار گیرد. بنابراین سه شنبه هفته آینده (2 اردیبهشت) این نشست در سازمان صدا و سیما برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار